ReviewCollect en Payt starten samenwerking rond automatische reviews en patiëntenenquêtes
Softwarebedrijf CollectSoft B.V., bekend van ReviewCollect, is een samenwerking aangegaan met Payt, het slimme alternatief voor factoring. ReviewCollect is specialist op het gebied van KRT-en KRM-geaccrediteerde patiëntenenquêtes, online reviewverzameling en personeelstevredenheidsonderzoeken voor de mondzorg.
Jeroen Krosse, directeur bij Payt: ‘De koppeling met ReviewCollect is interessant voor Payt, omdat het een logische stap is. Waarom nog een aparte handeling doen als de benodigde informatie toch al bij Payt is? Payt klanten die het belangrijk vinden om hun online reputatie actief op peil te houden, kunnen dit nu volkomen moeiteloos voor elkaar krijgen. Ik geloof dat hier veel behoefte aan is, zeker omdat een goede online reputatie er óók voor zorgt dat werkzoekend talent de praktijk beter weet te vinden.’
Michael Joosen, mede-eigenaar van ReviewCollect: ‘Wij zien Payt als een ideale partner om het verzamelen van reviews nog eenvoudiger te maken. De praktijk levert bij Payt sowieso het declaratiebestand al aan, dus hoeft geen extra handelingen te doen om automatisch waarderingen te laten verzamelen en patiëntenenquêtes uit te voeren.’
Over Payt
Payt biedt u een voordelige en vriendelijke alternatief voor factoring. Payt ondersteunt niet alleen de afhandeling van de nota naar de patiënt, maar kan ook geautomatiseerd de clearing via Vecozo voor u verzorgen. Daarbij worden retourberichten van verzekeraars geautomatiseerd omgezet in patiënt nota’s en hoeft u alleen actie te nemen bij inhoudelijke afwijzingen. De patiënt nota’s worden verstuurd vanuit uw praktijk met uw logo, voorzien van een iDEAL betaalknop en QR-code. Patiënten herkennen meteen dat de factuur vanuit uw praktijk komt en kunnen gemakkelijk en snel betalen. Het betaalgedrag wordt hierdoor aanzienlijk verbeterd. Geautomatiseerd waar het kan, persoonlijk waar het moet.
Over ReviewCollect
Inmiddels heeft ReviewCollect honderden klanten, waarvan het leeuwendeel mondzorg gerelateerde klanten. ReviewCollect begrijpt waar de mondzorg om draait en ontwikkelt daarom exact waar de beroepsgroep behoefte aan heeft. Zo zijn er rechtstreekse koppelingen met Exquise en Oase, is ReviewCollect een geverifieerd meetbureau bij Patiëntenfederatie Nederland (ZorgKaartNederland), samenwerkingspartner van Tandarts.nl en ZorgScore. Daarnaast heeft ReviewCollect een eigen KRT-accreditatie en is sinds kort het eerste meetbureau dat door het KRM erkend is. Ook mondhygiënisten kunnen dus eenvoudig hun geaccrediteerde patiënten tevredenheidsonderzoeken doen via ReviewCollect.
Links:
Bij het thema van dit artikel betrokken organisaties
Lees verder - met dit thema
Agilio ondersteunt praktijken met innovatieve tools: ‘Goede patiëntenzorg begint met tevreden personeel’
5 dec om 13:54 uur 5 minIn de huisartsenzorg ligt de focus uiteraard vaak op de directe patiëntenzorg. Volgens Hein Vrins en Esther…
Bellen met Lotte: Complete telefonieoplossing die voor rust en overzicht in de praktijk zorgt
1 okt om 13:37 uur 4 minBellen met Lotte biedt een complete telefonieoplossing voor de eerstelijnszorg om zorgverleners weer tijd te…
Agilio Verbetertraject: Continu verbeteren van de praktijkvoering, patiëntenzorg én teamsamenwerking
17 sep om 09:33 uur 5 minAgilio Software Nederland biedt als kennisprovider een nieuw traject aan waarin praktijkmanagers op basis van…
Infomedics introduceert Declaratieservice Plus: ‘Kwaliteit en cashflow van de praktijk verbetert en declaratieproces wordt efficiënter’
11 sep om 09:00 uur 5 minInfomedics is van een relatief kleine factoringaanbieder in vijftien jaar uitgegroeid naar een alom aanwezige…
‘One-stop-shop’ voor ICT in de eerstelijnszorg: Cobbler focust op veiligheid, innovatie en proactieve ondersteuning
9 sep om 16:30 uur 4 minCobbler is een ICT-dienstverlener speciaal voor de eerstelijnszorg. Hun doel is om alle ICT-vraagstukken over…
Innovatie in de tandheelkunde: de kracht van software
19 jun om 10:27 uur 5 minIn de moderne tandartspraktijk staat het bieden van hoogwaardige zorg centraal, maar een efficiënte…
De gouden tip om lege agendaplekken in de mondzorgpraktijk aan te pakken
30 mei om 14:00 uur 3 minAls er ineens een lege agendaplak ontstaat, kost het veel tijd om de agenda weer…
Seminar DentalRules en ERPmedic op 26 juni: Van uitdaging naar oplossing
30 mei om 13:30 uur 3 minHeeft u wel eens moeite met het motiveren van uw personeel? Of zou u willen dat uw personeel meer…
Reactie toevoegen